סטודיו מנדרינה: גלויות מתנה לשנה חדשה

יום שני, 18 בספטמבר 2017

גלויות מתנה לשנה חדשה

ראיתי דוכן שנות טובות מנצנץ.
אני לא מדברת על זיכרון רחוק מהילדות, 
אלא על דוכן ששבה אותי ממש לפני כמה ימים ברחוב אלנבי שבתל אביב.
עשרות אנשים חלפו איתי על פניו, ולכולנו אותו חיוך נוסטלגי מרוח על הפנים.



בילדות בילינו שעות בהכנת גלויות צבעוניות איש לרעהו.
בערב ראש השנה היינו מגיעים לבית הכנסת ומחלקים אותן אחד לשני.

עד היום אני מתפללת עם אותו המחזור שקיבלתי לבת המצווה.
עד היום, בכל שנה, מחליקה מתוכו ברכה שבלתי אפשרי להיפרד ממנה. 
היחידה שנשמרה מאותם הימים.




עינת סבן יוספזון נפטרה בפתאומיות לפני 21 שנים, היא הייתה חברת נפש אהובה שלי.
בכל שנה אני מקבלת ממנה דרישת שלום מרגשת בזכות אותו מנהג יפהפה.
דרישת שלום בת שלושים שעושה לי כיווץ בלב.

עינת נפטרה במהלך השנה הראשונה ללימודי הגרפיקה.
לזכרה עיצבתי סדרת גלויות משמחות ומשעשעות לראש השנה הקרב ובא.

את הגלויות אתם מוזמנים להוריד ממש כאן.  לחצו כאן 

תוכלו להדפיס אותן ולהעניק לחברים ובני משפחה, להניח על הצלחות בשולחן החג, 
או לשלוח במייל לכל מי שאוהבים.

אני מאחלת לכולנו שנה טובה וקסומה, וששלל הברכות הללו יעטפו את כולנו באהבה. 











את כל המיניאטורות המצולמות יצרנו בעבודת יד, 
טליה שלי ואני, מזכוכית מורטי צבעונית.


גם אתם רוצים להתנסות בפיסול באש?
הסטודיו יהיה פתוח עם סדנאות והדגמות גם בחול המועד סוכות.
פרטים נוספים בקרוב!

חג שמח מצוות הסטודיו!

15 תגובות:

  1. אז כדי לאזן את השנה טובה המעט עצובה שמחכה לך בין דפי המחזור אני שולחת לך מכאן ועכשיו שנה טובה מחברה אוהבת-אני

    השבמחק
  2. תמי עמית (יוספזון)18 בספטמבר 2017 בשעה 10:43

    רינה יקרה, כמה משמח שאת ממשיכה את הטוב של עינת, בגלויות מברכות ומאחלות טוב. תודה לך על שותפות ארוכת שנים בכאב ובנחמה. התרגשנו לקרוא את הדברים... לראות את כרטיס הברכה.... להיזכר בתפילה המשותפת ב"יבנה".... בחברות המיוחדת שלכן....
    להמשיך בדרכה להשפיע טוב ולברך.
    "תחל שנה וברכותיה" בע"ה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמי יקרה תודה על המילים המרגשות
      שנה טובה ומזל טוב להולדת הנכד

      מחק
  3. ריגשת אותנו.
    במהלך ברית המילה של ניננו הראשון תמי הראתה לנו את המיזם שלך.בזכותך ממש הרגשנו שעינת איתנו.כל הכבוד על ההתמדה בקשר ובחירה של כרטיסי הברכה המשקף כל כך את העשיה של עינתי.שנה טובה לך ולבני משפחתך.

    השבמחק
    תשובות
    1. ורדה יקרה מזל טוב עם הנין החדש חיבוק גדול ושנה טובה לכל המשפחה

      מחק
  4. מרגש מאד יודעת לגעת בנקודות הרגישות והאמיתיות
    שתמשיכי ליצור לרגש ולתת לעולם יופי ושמחה שנה טובה מבורכת ושמחה.

    השבמחק
  5. מרגש ביותר,זוכרת את חבורת יבנה כל שנה בראש השנה- וזוכרת את עינת.שנה טובה לכולם.הגלויות מקסימות ומשמחות

    השבמחק
    תשובות
    1. ריבקי גם את היית חלק נכבד מהחבורה :) שנה מקסימה

      מחק
  6. רינה יקרה
    עיצבת גלויות יפיפיות עם ערך מוסף
    שלא יסולא בפז.
    שנה ובה ובשורות טובות.

    השבמחק
  7. כמה געגוע לתקופה כל כך תמימה, היה לנו משהו מיוחד שם ומרחק הזמן מעצים את הזיכרון. אותה חבורה ביכתה את עינת ז"ל עם הסתלקותה שהשאירה בליבנו חור שגם אותו הזמן מעצים. מרגש החיבור שעשית בין הדבש והעוקץ בפתחה של השנה החדשה. את מקומנו בעולם מזכירות לנו תקיעות השופר וכמה נכון להתעורר, להעריך, לסלוח, לבקש סליחה, להתאחד סביב המשותף. להעריך את החברות, את הרגע, את היופי שבתשומת לב תמימה ומתוקה שנשארת בלב לעולמים. תודה רינה יקרה. ריגשת אותי מאוד וכן, היה לי נעים להיזכר.

    השבמחק
    תשובות
    1. דגנית יקרה תודה על המילים המחבקות :) שנה טובה

      מחק
  8. רינה רבקי ודגנית היקרות!תודה על המילים החמות,על היותכן שותפות בזכרון שלנו.אכן...זו היתה חבורה של ממש.שנזכה להמשיל בדרכה של עינתי ולעשות טוב.כתיבה וחתימה טובה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...