סטודיו מנדרינה: שלום אני נוסעת

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

שלום אני נוסעת



פעם בשנה אני אורזת את הסטודיו בגולן ונוסעת למושב נחלים.
לנחלים יש לי מקום מיוחד בלב ...

תמונה ימין מכאן




לפני 15 שנה היינו זוג צעיר עם ילד קטן, שהחליט לעזוב את העיר ולחפש לו מקום עם הרבה ירוק בעיניים, 
וככה ממש במקרה הגענו למושב נחלים (שצמוד לפתח תקווה ).
שם נולדו לנו עוד שני ילדים הכרנו שכנים מקסימים וחברי נפש,
שם התחלתי לעבוד עם הזכוכית והקמתי את הסטודיו לראשונה,
ושם הכרתי את ... גיסתי, (שנכנסה יום אחד לסטודיו וכל השאר היסטוריה ...).
  

הסטודיו שלי בנחלים עם הלוגו הישן בתוך מחלבת מרקוביץ 



אחרי שמונה שנים מקסימות, הלב (בעיקר של בעלי ..) אמר להמשיך הלאה... לגולן ...
ומחר אני שמחה לחזור למושב עם כל הצבעוניות של הסטודיו ולפגוש אתכן הלקוחות והחברות שנשארות נאמנות כל השנים, אין ספק אני בת מזל !

נגיע מחר עם כל התכשיטים הצבעוניים והמשמחים, שרשראות ארוכות וקצרות ,
מבחר גדול של עגילים מכל המינים והסוגים .


כיסויי חלות שבת שחלקם אפילו ב50 % הנחה! 

כל הדגמים והמחירים בחנות הוירטואלית שלנו באינטרנט - כאן 













השנה בנוסף לכל הצבעוניות נגיע עם סקלת צבעים חורפית במיוחד.


מדברים על סופה? סופה של מבצעים ?!












בנוסף התחדשנו בשרשראות ועגילים לנערות במגוון צבעים.
(בקרוב הפקת בת מצווה יש למה לחכות (





קילשוני שייער חדשים לבעלות שיער הארוך. 




עגילים צמודים בדגמים חדשים 




בחיפוש אחרי חומרים מעניינים הגעתי לחוטי העור ( סינתטי אפשר לנשום ...) 

והתוצאות מרתקות ומסקרנות 






דגם מטילדה משודרג עם חוטי עור









לכבוד המכירה הכנתי הפתעה משמחת - על כל קניה מעל 300 ש"ח -  מתנה !




גם השנה מצטרפות אלי שותפות מוכשרות למכירה !

אורן וקסלר מעצבת נעלים מטריפות שהיא גם צלמת !!!

זו הקולקציה הראשונה של אורן ! מ-ד-ה-י-ם ! יש למה לחכות לקולקציות הבאות. 


הילה טוויל מעצבת המותג הילולים  תגיע מהרי הגליל מקום אידיאלי ליצירה! 
המטפחות של הילה צבעוניות ומרעננות היא תגיע עם סנוניות ראשונות של קולקציה חדשה
ומבחר גדול של מבצעים מהקולקציה הנוכחית. אני אוהבת אצל הילה את הקטלוגים היפים והמושקעים.





ואורנה עמר שיש לה מקום גדול אצלי בלב :)
נכון ששנה שעברה סיפרתי שהיא סוגרת את העסק...
אבל מיד הוספתי וכתבתי שאני לא מאמינה לה ...
אורנה היא מוכשרת ואמנית בנשמה עם בגדים צבעוניים וסדנאות תכשיטים מוצלחות.
היא תגיע מחר עם מעילים צעיפים תכשיטי בד ועוד הפתעות.





אז קבענו מחר?!  מ18:00 ועד 22:00 במחלבת "דורון מן הטבע " חרמון 17 נחלים
( צמוד לכלבו לגן )
תמונות ופרטים נוספים בדף הפיסבוק של האירוע מוזמנים להצטרף כאן .




























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...