סטודיו מנדרינה: סופסוף בית

יום שני, 30 באפריל 2012

סופסוף בית



זה לא סוד שעלינו לגולן חלמנו על בית גדול עם גינה צמחי תבלין פינת מנגל ועוד ועוד ועד חלומות

האמת שהמקום שהכי טוב לחלום בו הוא רמת הגולן , אין צורך להצטופף יש מספיק שטח לכולם !


מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוספת עיתונים וסיפרי עיצוב מכל העולם זו החולשה שלי
(לפני כמעט חמש שנים נשרף לנו הבית , ואתו המוני ספרי העיצוב שלי ..
אבל אל דאגה מהר מאד השלמתי את החסר!)

ולכן שקנינו את השטח בנטור מדובר בדונם שש מאות עם נוף מקסים לכינרת והמון פרות מטיילות בשדות . הרגשתי שהנה הגיע ההזדמנות להשתמש בכל הספרייה והעיתונים שלי ! 

 יש לי הרבה ספרים של אורלי רובינזון (ממליצה במיוחד על הספר שהיא הוציאה עם העבודות של יונתן מונג'ק)



עבדנו עם אדריכל דרוזי -ספדי (למד אדריכלות בסוריה..) איש יקר ומוכשר ,שלפגישה הראשונה שלנו הגעתי עם ערמת ספרים וסימונים והכל עבד חלק /ברור יכולתי להצביע על כל חלון/ גג/  אמבטיה שרציתי והמלאכה הייתה יחסית פשוטה!

ספדי כל כך התרגש יחד איתי לעבוד עם ספרים ומגזינים שבסוף הפרויקט נתתי לו במתנה 2 ארגזים מלאים בעיתוני עיצוב מכל העולם

האיש התחיל לבכות מרוב התרגשות .


בניגוד למה שסיפרו לנו כל חווית הבניה הייתה מצוינת מרגע שהתחלנו לבנות תוך 7 חודשים בדיוק נכנסנו לבית !

עבדנו עם קבלן ופקח אמינים ,גבי איש ארגנטינאי חם פינק את הפועלים בבשר על האש בכל שלב ושלב של הבניה

ניראה לי שכול הכפר רצה לבוא לעבוד אצלנו J

עשיתי המון שיעורי בית ,בעיקר באינטרנט... לא פשוט לבנות כל כך רחוק ממרכז הארץ .. אין כאן שפע כמו שיש במרכז ולכל דבר צריך לנסוע.. והרבה...


בנוסף ילדתי את ליבי הנסיכה הקטנה חודש לפני סיום הבניה , את צבע המטבח בחרתי תוך כדי נסיעה לניתוח קיסרי בתל השומר ..

רציתי תכלת אבל לא מצאתי בקטלוג והתפשרתי על ירוק מנטה יצא שמח J


החלום של גבי  תקרת עץ גושני ..
ואני רצתי קומת ילדים לכל הבלגן /רעש /טלוויזיה ושאר מכשירי החשמל  הבלתי נגמרים של הילדים
(לנו בקושי הייתה טלוויזיה שהיינו קטנים...הלו מה קורה כאן ?!

בנוסף הילדים כל היום מתחפשים ורציתי ארון ענק לכל התחפושות והמשחקים . יצא קומת גלריה מקסימה ונעימה .

( את האהיל סחבתי על הגב משוק הפשפשים של אמסטרדם ,הבובות ענק מבנגקוק..)


כל הבית בצבעים מאד סולידיים (הרעיון היה שהרהיטים והתמונות יתנו את הצבע ,המקום היחיד שהשתוללתי היה בשירותי ילדים ,שם באמת קפצתי באנגי... 

נכנסתי ל"טל גולן" בצומת גולני ובקשתי לראות קטלוגים מחו"ל של דברים מיוחדים

אחרי שקיבלתי הרצאה שמעולם איש לא הזמין מקטלוגים ... מצאתי קטלוג נפלא של חברה מספרד /Agatha

הזמנתי מיד אריחים -כחול נקודות לאמבטיה פסים צבעוניים לקיר ושיש ירוק העיקר שיהיה שמח והרבה .

האיש מכירות עוד ניסה להזהיר אותי שלא אוכל להחליף ... כמה אפשר ליפול עם נקודות כחולות ?!


הבית כיפי ונתפר בדיוק בשבילנו לא הייתי משנה כלום

עכשיו חסרה רק הגינה עם צימחי התבלין ..










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...