סטודיו מנדרינה: הסערה שבלב...

יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

הסערה שבלב...




סערה סערה כולם מדברים על סערה , ואצלי בכלל סערה תמיד מתקשרת לסערה שבלב ..
ביום ראשון  בבריכה במעלה גמלא, במסגרת המשימות לפרויקט בת מצווש  שאני משתתפת עם טליה
היינו צריכות לצלול ולחפש צדף על קרקעית הבריכה ( פעולה שהיא ממש לא לגילי !.. ראיתי מבט דומה אצל רוב האימהות)
ועל הצדף שלי היה כתוב " סערה " . .. אוהבת את המילה הזאת . וכנראה היא לא סתם מצאה אותי..
שהתחילו לדבר על סערה הרמתי טלפון לאחיות והודעתי שמחר בבוקר מתייצבים בשש וחצי בפארק הירקון לצילומים .
היה קצת לא רציני לדבר גם עם דנה ישראלי (שצילמה לי את הקטלוגים הקודמים )
אז החלטתי שהפעם ..נצלם נתאפר ונתלבש לבד .

כמו בעיצוב חלל שרוב הצבעים רגועים ושלווים וזורקים טיפה נגיעה של צבע ?

 לא סתם נסעתי שנה שלמה ללימודי הום סטלינג בשנקר :) ( התמונה מכאן )


גם בלבוש , רובנו לובשים גווני אפור שחור בחורף , ושרשרת צבעונית זה בדיוק מה שחסר להפוך את הכל
לשמח עם קריצה !
סערה הכל תמיד בסערה , החלטות מהבטן .. עכשיו מצלמים עכשיו עכשיו עכשיו !
שלחתי את אסנת לקחת מטריות מקסימות מגילת מנשיקה ראשונה , עברנו על הארון של  חנלה והוצאנו המון פריטים 
מדליקים (מזל שמשפחה לא בוחרים..)
ויצאנו לדרך ...





דגם עלמא ניפלא על אפור 



דגם עלמא





דגם דבש צבעוני עם מטרייה "פגודה לבנדר "


ויש עוד דגמים ועוד תמונות אבל זה כבר בפוסט הבא..
מסקנות מההרפתקה הרגעית סוערת ..
     1.אני לא דנה ישראלי
     2. לא לוותר על מאפרת
     3. זכיתי שיש לי אחיות יפות וחרוצות שמוכנות להתעלם מכל קרציות פארק הירקון בשש בבוקר 
         ולחייך למצלמה..

אז תודה ענקית חיבוק ונשיקות .
ושאתם עולים עכשיו צפונה לשלג ( הוא ממש חצי שעה מכאן ) בואו לבקר!
הדגמים מתעדכנים כל יום  בחנות האינטרנטית שלנו במרמלדה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...