סטודיו מנדרינה: הפקה חלק ב' - "סבתות אוסף פרטי"

יום שני, 17 בפברואר 2014

הפקה חלק ב' - "סבתות אוסף פרטי"






לפני כמה ימים שאלתי את סבתא שלי מה חברה שלה יהודית חרמוני
חושבת על הכתבה שפורסמה על הפקת הסבתות לפני שבועיים בעיתון  .
סבתא שלי צחקה ואמרה "ניראה לך שהיה לה זמן לקרוא? היא מאד עסוקה " .
ובכל זאת האישה בת 94 ,ואני חשבתי שאני עסוקה ... האמת שזה קצת הטריד אותי...
ואז נזכרתי שהבטחתי לסיים את סיפור ההפקה ..
(הפקה חלק א' מאחורי הקלעים ניתן לקרוא כאן )


כשבנינו את יום הצילומים קיבלנו החלטה מעולה מראש !
שלכל אחד משלושת המעצבים יהיה פריים אחד שבוא הוא יבליט את המוצר שלו ויוכל גם לומר את המילה האחרונה .
וכך התחלנו : בפריים הראשון הבלטנו את הנעלים של אדי כלאב .


        הסבתוש האישית שלי סורגת ברצינות רבה מצד ימין 































_________________________________________________________________________________

הפריים השני היה מורכב במיוחד צילמנו אותו בקולנוע חשוך.. אי אפשר היה לדמיין את התמונות שייצאו אבל סמכנו על דנה בעיניים עצומות :)
בפריים הזה התכשיטים שלי היו נקודת המבט ..













_______________________________________________________________________________


הפריים השלישי היה בדגש הכובעים של אורית , האמת שכל ההפקה התחילה מהפריים הזה .. חשבנו עליו,פנטזנו עליו במשך חודש ...























קיבלנו אין סוף תגובות מחממות את הלב על ההפקה הזאת , אנשים  התרגשו מאד , התגעגעו לסבתות האישיות שלהם , הרגשנו שהצלחנו לגעת לרגש איזה כייף שהאומנות שלנו יכולה לשמח כל כך הרבה אנשים !

אבל מהתגובה הבאה אפילו אנחנו הופתענו בגדול ,לפני מס ימים הגיע טלפון מלשכת השר אורי אורבך שאהב מאד את ההפקה שלנו ומבקש שהתמונות יהיו תלויות בלשכתו ! כבוד גדול !!!

אז אנחנו והסבתות בקרוב עולים לירושלים ללשכת השר , ואתם (אם אתם עדין יכולים ) תרימו טלפון לסבתא שלכם
 האישית תתעניינו לשלומה וספרו לה על הפרויקט המיוחד הזה :)

צילום : דנה ישראלי
איפור : נעה גילבוע
נעלים : אדי כלאב
כובעים : אורית אביעזר 
תכשיטים : סטודיו מנדרינה
דוגמנית : נעמה ליבנת
סבתות : אוסף פרטי

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...