סטודיו מנדרינה: רעיון מנצח לשולחן החג

יום שני, 22 בספטמבר 2014

רעיון מנצח לשולחן החג


מאחר ורוב חברותי הטובות אלרגיות לחגים בצורה קיצונית , אני לא נוהגת לומר בקול ...
אבל אני אוהבת את ראש השנה ! ממש ככה ובלי להתנצל...
אני אוהבת את התחושה באוויר של שנה חדשה .
את התפילות, את אותן המנגינות שחוזרות כל שנה.
כולם עם בגדים חדשים, שנקיים בדיוק לעשר דקות הראשונות...
ובמיוחד אני אוהבת את שולחן החג !

ויש לי רעיון !
משחק מקסים שאני ממליצה עליו בערך לכל מי שעוד מוכן לשמוע את המילה שולחן חג...
גם אם המשפחה שלכם לא נוהגת לשתף פעולה ( נשמע לי מוכר..)
הפעם מבטיחה לכם שזה יצליח .
תהיו החלטיים בלי לבקש רשות/להתייעץ פשוט לשלוח הודעה בפלפון לכל אחד מהמשתתפים
( מתאים לכל גיל , גם לקטנטנים בלי פלפון ..)



כמו שאמרתי כולם משתפים פעולה :)






כל אחד צריך להכין ברכה מושקעת ומתנה קטנה של תשומת לב לאחד המשתתפים בהפתעה !
הרעיון במקום שכולנו נקנה לכולנו מתנות חג ,משחקים סוג של גמד ענק .
כל אחד מפרגן לאחד מבני המשפחה, חושב על ברכה מיוחדת ואישית , ומתנה מתאימה ומפנקת .
את הברכות והמתנות מניחים מראש על צלחות החג .
( אני נוהגת לסדר מראש את מקומות הישיבה , מי שיכול לעזור יושב קרוב, ילדים מרעישים רחוק ממני :)
וכל אחד צריך לנחש מי ברך אותו השנה .


השנה החלטתי לשדרג את המשחק.
גזרנו תמונות של כל המשפחה והרכבנו להם גוף מהעיתון, מאחור חיברנו מקל ארטיק









בשולחן החג על כל צלחת ליד המתנה הקטנה עם הברכה נציב את הדמויות שלנו, תודו שזה משמח :)

יפה שהילדים חיברו לי כזה גוף ... בהחלט מחמיא :)





















הילדים מחכים בקוצר רוח לראות את תגובת סבא וסבתא (את דודה חנלה בכלל שדרגנו ובגדול :)

שתהייה לכולנו שנה מקסימה יצירתית ותספרו לי איך היה המשחק ...


לכל מי ששואל הסטודיו פתוח מחר יום שלישי 23.9.14 9:00-14:00  17:00-21:00 וערב חג עד 12:30

- רוצים לגלות איך מכינים כובעים מנייר לפורים ? כן כן כן מוזמנים להציץ כאן 

7 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...