סטודיו מנדרינה: חדר משלך

יום שני, 28 בדצמבר 2015

חדר משלך

השבוע יצא לי לדבר עם אישה חכמה, שמצד אחד, החמיאה לי על הבלוג,
אך מצד שני, נזפה בי קלות שאין מספיק תמונות וסיפורים מעולם הזכוכית שלי.
וואלה?!?!
קיבלתי בשמחה את הבקשה והחלטתי לכבוד סוף שנת 2015 ותחילתה הקרובה של שנת 2016
לפנות לי הפעם מקום בבלוג- כמו שאמרה ווירג'יניה וולף "חדר משלך".

אז מה היה לנו? 

שלוש הפקות צילומים של התכשיטים – הפקות שאת כולן חלמתי, נשמתי עיצבתי ובסוף גם צילמתי.

כל הדגמים כאן 


הפקת תכשיטי בת מצווה









עשרה חלונות ראווה מושקעים לסטודיו – אחד מתוכם זכה מקום שני בתחרות חלונות ראווה בשנקין ואחד צולם לספר עיצוב של מיה מוסיוב.






חלון ראווה שפורסם בספר עיצוב של מיה מוסיוב 

















מכירה גדולה בירושלים- כי הבאנו לשם את הים, זוכרים?












חדר סדנאות חדש צמוד לסטודיו שלי –שזה בהחלט אושר גדול.

פרטים על הסדנאות כאן 


פרטים על הסדנאות כאן 


פרטים על הסדנאות כאן 






















ועשרים ושמונה פוסטים, על מקומות ואנשים מעניינים שזכיתי לפגוש במהלך השנה.





אז תודה לכולם שאתם עוקבים, קוראים ומגיבים.

מקווה להמשיך לעניין את עצמי ואתכם גם בשנת 2016.
_______________________________________

בסטודיו ובחנות האינטרנטית שלנו sale  גדול מוזמנים לבקר.
מושב נטור רמת הגולן 04-6763619


תאריכים חדשים לסדנאות מבערים :

סדנה חד פעמית של שעתים - סדנת מבערים להכנת חרוזי זכוכית - מגיל 12
​ 

1.1 יום שישי בשעה -9:30
6.1 יום רביעי 19:00
13.1 יום רביעי 19:00


סדנת מתחילים של 6 מפגשים תתחיל ב21.1.16 פרטים נוספים 04-6763619






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...