סטודיו מנדרינה: זכוכית זה כן משחק ילדים!

יום שבת, 5 בנובמבר 2016

זכוכית זה כן משחק ילדים!

זוכרים את "אותיות"? עיתון ילדים מקסים, שיצא לראשונה בסוף שנות ה-80 ע"י אורי אורבך האגדי.

פנינה התקשרה אלי לפני כמה שבועות. היא העורכת של "אותיות" גרסת שנות האלפיים. 
בכל שבוע הם מוציאים לאור גליון חדש לילדים עם כתבות וטורים של מיטב הכותבים.

פנינה שמעה על סדנאות הזכוכית שלנו, וביקשה לשלוח כתבת נוער לראיין ולכתוב על הסטודיו.

כתבת נוער? ילדה בת 13?!  אני חושבת לעצמי בלב ש... טוב, מה אתם הייתם חושבים?

נעמה והפנקס




נעמה רודריגז נכנסת לסטודיו - ממוקדת, נחושה, בלי טיפת ספק או חשש. 
היא  מתיישבת מול המבער בגבורה ראויה לציון, ומתחילה.
 שואלת שאלות בשקט בשקט, מוודאת, מדייקת, ורושמת בפנקס כמו כתבת שטח מנוסה.








קדימה לעבודה !







טליה מדגימה פיסול דמויות זכוכית 



מה אומר ומה אדבר? נשארתי פעורת פה, סקרנית ועם יכולת דחיית סיפוקים של ילד בן 3.
שום תו בפניה החתומות והבוגרות של נעמה לא מסגיר את יכולת הכתיבה המטורפת שיש לנערה הזו!
כמה רצינות, כמה חן והומור, כמה כבוד לקוראים ולעיתון. בקיצור, מגיע לה פרגון ענק! 
(ולא רק בגלל שהיא כתבה עלי...)









תזכרו את שמה, תזכרו איפה פגשתם אותה לראשונה. אתם עוד תשמעו עליה רבות, אני בטוחה!


























____________________________________________________________

מה חדש בסטודיו?

מדי פעם אני חושבת שהגעתי לקצה, שיכולת הגיוון עם הזכוכית והחרוזים פשוט אזלה.
זה מה יש, ועם זה ננצח?
ואז אני מגלה עוד זווית, רעיון חדש מטפס ועולה לו, היצירתיות מרימה את ראשה, והאצבעות ממהרות להכין חרוזים חדשים. כמה כיף!

הכירו את דגם סופה – לכבוד החורף שכבר נושף בעורפנו, וכי כולנו צריכים קצת רוגע אחרי תקופת החגים ההו-כה עמוסה.

דגם סופה 


דגם סופה

דגם סופה

דגם סופה

חופשת חנוכה נראית לי כרגע כמו עתיד מעורפל ורחוק. 
אבל הסופגניות שממלאות את המאפיות לא נותנות לי מנוח.
אני לא מצליחה להתאפק מלחשוב על מבחר סדנאות, חנוכיות זכוכית, ועוד הפתעות. 
תמשיכו לעקוב גם בדף הפיסבוק ....

סדנאות זכוכית ?! כל הפרטים בלחיצה כאן 



אתם בצפון? קפצתם לקפה ברמת הגולן? הסטודיו וחדר הסדנאות פתוחים כל יום, בואו לבקר.

לעוד המלצות ממממש שוות ברמת הגולן לחצו כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...