סטודיו מנדרינה: מבצע סבתא

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

מבצע סבתא



זו סבתא שלי בת 87 , חרוצה , החלטית (לפעמים קצת יותר מידי..) ואישה עם לב ענק שלא פוגשים כל יום.



 פעמים בשנה כבר 37 שנה היא קונה (בעבר לנכדים ) והיום ל18 נינים (טפו טפו טפו ) בגדים לחגים .
בשבוע שעבר קיבלתי ממנה טלפון אם אני יכולה לבוא לעזור לה במשימה ..
התייצבתי אצלה בהרצליה.. עברנו יחד על המידות של כולם , סבתא מסודרת הכל מפורט !


ויצאנו לדרך... סבתא סיפרה לי שנסעה יום קודם עם מונית לרעננה לחנות בגדים להודיע להם שהיא תגיע למחרת לקניות 
והיא מבקשת מוכרת שתהיי רק איתה לאורך כל הקניה ( שהתגלתה כארוכה...)
רעיון מעולה! , פגשנו מוכרת צעירה וחמודה עם המון המון סבלנות ונדיבות והתחלנו במסע הקניות ...
סבתא יושבת במרכז החנות והמוכרת מתרוצצת ומביאה עוד ועוד בגדים , סבתא בודקת ומאשרת, ומיד גוזרת את שם הנין 
מהדף ומצמידה לבגד...


כמה סבלנות :) כל הכבוד !!!

כל בגד שניבחר - סבתא מצמידה לו את הפתק...





וממשיכים לבחור עוד ועוד ועוד בגדים.. וכל בגד צריך לבוא עם עליונית או אפודה ..
אחרי כמעט שלוש שעות  שאני כבר איבדתי את הריכוז הכללי .. הגענו לקופה :)






וסבתא מבקשת לסדר את הבגדים לפי משפחות ...וערמות ערמות של בגדים ..ושקיות ..
ואני מתחילה לאבד את ההכרה :)


ותור ארוך של אנשים עומד מאחורינו ..


ובסוף מתחבקים עם המוכרות ומנופפים לשלום לכולם ..
וניגשת אלי אישה אחת מהתור ולוחשת לי באוזן " איך אני מתגעגעת לסבתא שלי .."
ואני? מחייכת,  מתרגשת , ומרגישה את הדמעה יורדת בזוית העין  

4 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...