סטודיו מנדרינה: ששש.. עכשיו מצלמים !

יום שבת, 25 באוקטובר 2014

ששש.. עכשיו מצלמים !


לא יודעת מה המזג אויר אצלכם, אצלנו בגולן כבר ממש מרגישים סתיו,
וזה זמן מצוין למתיחת פנים קלה לחנויות האינטרנטיות שלי ,
בחורף אנשים פחות אוהבים לצאת מהבית. בינינו הרבה יותר פשוט להיכנס לאינטרנט
ובלחיצת כפתור בלי להוציא את האף מהפוך לבצע רכישה ! (מודה גם אני כזאת ברוב ימי החורף...)

מי שמכיר את ההפקות הקודמות שלי, בטוח מזהה את אחותי הקטנה אסנת,
אסנת שצעירה ממני ב10 שנים זכתה בגנים משובחים ביותר והכי כייף שהיא מצטלמת עם התכשיטים בשמחה !

צילום :דנה ישראלי

דוגמניות: חנה ואסנת הרשקוביץ,  צילום: דנה ישראלי













צילום :דנה ישראלי , רינה 







בשנה האחרונה אסנת התחתנה בחתונה מדהימה, בהפקה יוצאת דופן (שמבטיחה לכתוב עליה בקרוב )!
נכון שניתן לומר שאני לא אובייקטיבית ...אבל תסמכו עלי, היא הייתה אחת הכלות היפות שראיתי !!!
חוץ מאחותי השנייה והגיסות שלי , (אני ממש לא רוצה להסתבך ...  )

צילום אריאל אירכא




אחרי החתונה, אסנת נסעה בעקבות האביר המקסים שלה לגור בוינה .
( כולנו מחזיקים אצבעות שזה לתקופה, והם כמובן  יחזרו..לפחות זה מה שהבטיחו )

וברגע ששמעתי שהזוג המלכותי מגיעה לביקור בחגים מיד הודעתי לה "תתכונני מצטלמים !"

אחרי המון התלבטויות החלטנו שהפעם אני לוקחת את תפקיד הצלמת, ושהצילומים יתבצעו בגולן.

ומיד יצאתי לדרך ... 3 ימים רצופים, צילמתי כל קיר אפשרי ברחבי המושב ,
סחבתי איתי את טליה  לבדוק את כמות האור בכל קיר, והיא שיתפה איתי פעולה למרות הקיטורים הבלתי נגמרים.

"תעמדי ליד הקיר ..לא לזוז, תתקרבי, תתרחקי, תזהרי לא ליפוללללללל (אופס היה שם בור, זהירות )
ותפסיקי לפהק" " אמא דיי!"



בנוסף עשיתי לה אין סוף טסטים של תסרוקות, מזל שיש לה סבלנות לרעיונות שלי :)
אבל מה שהכי היה לי מדהים זה הרקע !!! אחרי שעות של שיטוטים בישוב,
סתם צילמתי אותה על רקע תמונה שיש לי במטבח ו... בינגו !



זה הרקע ! אין לי ספקות ! (טוב אולי קצת...)
בערב חג שש וחצי בבוקר התייצבה אילה אדלשטין עם מזוודה ענקית של איפור וסיכות שיער.
אילה היתה נעימה ומקצועית בחורה שפשוט כייף לעבוד איתה (ועוד לפנות בוקר להגדרת אסנת ..)
אהבתי מאד את התוצאה !






את הצילומים עשינו במרפסת הסטודיו קרוב לכל התכשיטים, היה יום מעונן ניפלא לצילום
(חוץ מטיפות גשם גדולות שהכריחו אותנו לעשות הפסקה).
את תמונת המטבח הצבעונית מיקמנו מאחורי אסנת ויצאנו לדרך.


אופס, שכחתי לרגע שמדובר בערב חג... ולשמחתי הסטודיו היה מלא במבקרים :), בניהם מבוגרים וילדים שממש ביקשו לעזור בהפקה .







בנוסף מיד פעם גבי עבר עם ליבי ואלון  שהצחיקו את "צוות ההפקה " :)






אסנת היתה במצב רוח מעולה ומידי פעם הצליחה להפתיע את כולנו....




רוב הזמן היא הייתה מקצועית ורצינית ביותר , בזמן שאני כבר איבדתי את ההכרה... היא נזפה בי להמשיך לצלם במרץ... אין ספק שהיא המבוגר האחראי !

את התוצאות אתם מוזמנים לראות ב2 החנויות האינטרנטיות שלנו ששינו את פרצופם בימים האחרונים!
החנות  בעברית במרמלדה   והחנות בETSY באנגלית .



ממליצה לבקר בחנויות, כל יום יעלו תמונות של מוצרים נוספים ובניהם הנחות ומבצעים
(לדוגמא החנות בetsy מציעה החודש משלוחים חינם! אל תגידו שלא ידעתם...)



מאחר וכמובן גילינו מספר תכשיטים שלא הספקנו לצלם, סיכמנו שהצילומים הבאים יהיו כשאגיע לבקר בוינה.
אז אם יום אחד תיראו מישהי צועדת בנתבג עם ציור קיר צבעוני גדול.. זו כניראה אני :)



אחרי החגים שמח לכולנו! אם אתם רוצים להישאר מעודכנים על פרויקטים נוספים
מוזמנים להוסיף את כתובת המייל שלכם לתיבה בצד ימין למעלה.



3 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...