סטודיו מנדרינה: דוכנים מעוצבים - רוני קנטור

יום שני, 6 ביולי 2015

דוכנים מעוצבים - רוני קנטור

כל שנה, בקיץ, אני אורזת את הסטודיו ועולה ל-3 ימים לירושלים, ליריד גדול בבנייני האומה.
מי שמכיר אותי, יודע שלפני יריד, הראש שלי מוטרד מאלפי דברים,
הקולקציה החדשה שצריך להכין, לצלם, לחפש מקום לישון להיפרד מהילדים ועוד ועוד ועוד...
אבל רק מי שמכיר אותי באמת, יודע שמה שהכי מטריד אותי זה- עיצוב הדוכן ליריד!!
כל אחד והשריטה שלו.. ואין ספק שזו השריטה שלי.

ולכן שמחתי לגלות בשנים האחרונות יוצרת מוכשרת שכל עיצוב דוכן שלה זו חגיגה אמתית!
רוני קנטור- מעצבת בגדים ונעלים.  http://www.ronikantor.co.il




רוני בונה לכל קולקציה שלה, עולם שלם שמתחיל מהחדר עבודה שלה, ממשיך לייצור המוצרים, צילומים, קטלוג עיצוב חנות ולבסוף עיצוב הדוכן.

העיצוב מאפשר למבקרים בירידים להציץ לעולם שלה ולקבל חוויות ויזואליות נוספות מעבר לקניית המוצרים.


עיצוב דוכן ביריד שופוני רוני קנטור 

עיצוב חנות > רוני קנטור



רוני שמגיעה בכלל מעולם הטבחות וטיפול בעזרת בעלי החיים,
מוצאת בעיצוב הדוכן ערך מוסף גדול של ריגוש ויצירתיות. 
אין ספק שרוני ובן זוגה אמיר, שאחראי בירידים האחרונים על העיצוב,
מעלים את הרף בכל יריד ועושים זאת נפלא!
הם מרשים לעצמם כל יריד להתפרע מחדש. 
כל דוכן  מספר סיפור ובעיקר מעלה חיוך.


דוכן פירות העונה > יריד שופוני > רוני קנטור









הגינה של רוני > יריד שופוני > רוני קנטור









הגינה של רוני > יריד שופוני > רוני קנטור






קולקציה שיצרה רוני בהשראת הציירת המקסיקנית פרידה קאלו, מתורגמת לפרחים באותה צבעוניות כרקע לדוכן.

דוכן ביריד שופוני (צילום דרור בן נפתלי)



דוכן בהשראת פרידה > שופוני
דוכן בהשראת שוק תבלינים >יריד שופוני > רוני קנטור









דוכן שעוצב בהשראת חנות תקליטים 

דוכן בהשראת חנות תקליטים  >יריד שופוני > רוני קנטור



כחובבת מושבעת של חלונות ראווה אני תמיד אוהבת לראות את החלונות המושקעים של רוני שמיד מתורגמים לדוכן ביריד.

עיצוב חלון ראווה חנות רוני קנטור










עיצוב דוכן > יריד שופוני > רוני קנטור





רוני מספרת שהילדים, הם תמיד הראשונים לשים לב לכל הפרטים בדוכן.

עיצוב דוכן בהשראת חנות ספרים > יריד שופני > רוני קנטור

כששאלתי את רוני איזה דוכן, מכל הדוכנים שלה היא הכי אוהבת, היא לא חשבה לרגע והודיעה לי שהיא תמיד אוהבת את העיצוב האחרון! .

הקולקציה האחרונה עוצבה בהשראת עולמה של חוקרת ספארי, חיות, מדבריות ומרחבים זהובים. 



הדוכן ביריד שופוני ובשוק האקססוריז עוצב כמובן בהשראת עולם הספארי,
ואני התרשמתי בעיקר מהצוות הגדול שבנה את התערוכה...









לא היה פשוט לקבוע לפטפט עם רוני,
היא עסוקה מאד וכבר בונה לעצמה בימים אלה עולם חדש .. 
ואני בהחלט מחכה!!
מאחלת לך רוני המשך יצירה פוריה ושמחה תמיד. 

רוני כבר יצאה לחיפוש אחר רעיונות/עולמות לקולקציה החדשה







____________________________________________________________

ומה חדש בסטודיו?
מכינה לכם הרבה הפתעות לשבוע הבא !
מוזמנים לבקר אותנו 3 ימים רצופים מ9:00 ועד 21:00 בבנייני האומה בירושלים. 




נגיע עם מגוון גדול של תכשיטי זכוכית צבעונית לנשים, וקולקציה חדשה לנערות.
והכי חשוב דוכן מעוצב ומסקרן שמביא את הים לירושלים !
בכל יום עולים מוצרים חדשים לחנות האינטרנטית 
מוזמנים להמשיך לעקוב גם כאן ובדף הפיסבוק שלי  .



רוצים לראות איך הבאנו את הים לירושלים ? לחיצה כאן 






4 תגובות:

  1. רוני בהחלט מעוררת השראה :) נהניתי לקרוא ולראות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לילך תודה רבה
      בואי לבקר אותנו שבוע הבא בירושלים :)

      מחק
  2. מקסים מה שרוני עושה, ומקסים מה שאת בעצמך. בהצלחה ביריד! (לא לשכוח קרם הגנה וגלגל הצלה לכרטיס האשראי)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...