סטודיו מנדרינה: תארוז לי הכל

יום שלישי, 10 במרץ 2015

תארוז לי הכל


מה חשבתי לעצמי?! אני כבר לא זוכרת ... עברו יותר מידי שעות ...
רק רציתי לשחק עם מוצרים ממש כמו במדורי אופנה.
ואופס עברו 30 שעות מול המחשב.
אז קבלו את התכשיטים שלי מוקפים במוצרים מחמיאים שהייתי שמחה לאמץ.

  עגילי זכוכית טורקיז 

עגילים-  סטודיו מנדרינה,  שמלה - הוניגמן ,  נעלים-arama, לקים-LAKA

מאוהבת בצבעוניות החדשה של התכשיטים כמו ששמעתי לאחרונה הצהוב הוא בעצם השחור החדש.
שרשראות דגם שירה

שרשרת- סטודיו מנדרינה ,נעלים- שומייקר, תיק -מדאו אקו-שיק, שימלה -שני צימרמן


 שחור לבן אדום הצבעוניות שהכי נמכרת בתכשיטים שלי.
שרשרת דגם אסנת
עגילי כפתורים
 שרשרת עגילים  - סטודיו מנדרינה ,נעלים אורן נקסלר, חולצה aino



הצבעוניות האהובה עלי.
שרשרת דגם כנרת

 שרשרת - סטודיו מנדרינה, נעלים - אדי כלאב  ,שימלה- liah,  תיק - מדוזה




לימים שקטים ורגועים ( יש דבר כזה? )
שרשרת דגם פטרה 
שרשרת  - סטודיו מנדרינה ,חולצה -תמנון ,כובע- אורית אביעזר , נעלים - שומייקר



שרשת דגם כנרת
עגילי מיכל

 שרשרת עגילים  - סטודיו מנדרינה, תיק - מדוזה , חצאית -aino , נעלים - אדי כלאב


אני מקווה שאתן מקפידות לעשות ספורט בסטייל.
שרשרת דגם מטילדה

שרשרת  - סטודיו מנדרינה ,טייץ חצאית - קסטרו, נעלים -ספורט שנקין







_______________________________________________________


לא תאמינו כמה פסח קרוב ואיתו פסטיבל הירידים לכבוד החג , בשלושה ימים הקרובים ניתן לפגוש אותנו בגבעת שמואל.
נגיע עם כל התכשיטים החדשים והישנים , נשמח להיפגש 






אחת מכל הקונות ביריד תזכה בכיסוי מצוות ותיק אפיקומן בשילוב חרוזי זכוכית  בשווי של 189 ש"ח.
(עוד פרטים ותמונות כאן )
כיסוי ל3 מצות + תיק אפיקומן - פרטים כאן 




























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...