סטודיו מנדרינה: חרוז שהתחפש

יום רביעי, 16 במרץ 2016

חרוז שהתחפש

פורים עוד רגע כבר כאן, והחג הזה אהוב עליי במיוחד.
הבוקר שאלתי את ליבי בת הארבע: למה היא רוצה להתחפש?
היא עדכנה אותי שהתחפושת לא ממש חשובה, 
מה שכן חשוב זה שיהיו לה כתר ושרביט.
וואלה, צודקת.
גיליתי שבדיוק כמו בסיפור על הביצה שהתחפשה, 
כולנו מפנטזים להתחפש בדיוק למה
שאנחנו חולמים להיות.
אפילו אם זה רק ליום אחד.

גם בעולם האופנה מתחפשים. נתקלתי ברעיונות מקסימים ומעוררי השראה:

נעליים בצורת אקווריום, קלפים שהפכו לשמלה, ותיקים שנשלפו הישר מארגז המשחקים.

תמונות מכאן  















תמונות מכאן 
תמונות מכאן 














תמונות וסרט הכנה מכאן 





תיק של מעצב האופנה האיטלקי בראצ'יאליני 


רגע, ומה עם התחפושת שלי? למי אני אתחפש?
אז זהו, שיש לי רעיון!

אבל סורי, זה סודי ביותר (אצלנו במושב כולם מאד חשאיים בנושא הזה...)

בדומה לי, ובהשראת האופנה הפורימית, החרוזים אצלנו בסטודיו החליטו גם כן להתחפש,
להפתיע ולשבור שגרה,

זה הזמן לא?! 



\


























תראו איך החרוז הזה התחפש השנה לצ'יהולי - אמן הזכוכית המפורסם!

אחרי שהחג יעבור, גם החרוזים יחזרו לשגרה, ועד אז אתם מוזמנים להצטרף אלינו בחופשת פורים לחגיגת פיסול חרוזים:
מבחר סדנאות ומפגשי אמן - בואו גם אתם להיות צ'יהולי ליום אחד.





יום רביעי 23.3.16
יום שישי 25.3.16
9:00-10:00  הדגמת פיסול ליצנים מזכוכית, ופעילויות יצירה. מתאים לכל המשפחה.
11:00-13:00 סדנת מבערים – הכנת פרצופי זכוכית – מתאים מגיל 12 ומעלה.

אין צורך בידע מוקדם  

מספר המקומות לסדנאות מוגבל – הזדרזו להירשם מראש. 

04-6763619 סטודיו מנדרינה מושב נטור רמת הגולן .

אני גאה לגלות שאת החרוז שהתחפש, יצרה טליה שלי אלופת העולם!
חג שמח!







רוצים להישאר מעודכנים? (כן! כן! כן!)

הצטרפו בלחיצת כפתור, למעלה מצד ימין. 

בואו להכיר בניין שכל שנה מתחפש לקראת פורים > כל הפרטים כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...