סטודיו מנדרינה: מה מצב הפריחה? מטורף!

יום ראשון, 19 במרץ 2017

מה מצב הפריחה? מטורף!

"מה מצב הפריחה בגולן?" שואלים חברים מהמרכז,
"מ-ט-ו-ר-ף-!!!" אני עונה (ולאיזו תשובה ציפיתם בדיוק?!).

ואז אחרי שנגמרות לי מילות ההתלהבות, ואחרי שחיסלתי את מלאי סימני הקריאה שלי, 
אני יוצאת החוצה ומתחילה לצלם.





בדרום הגולן אני עומדת משתאה אל מול מטעי נשירים ורודים בצבע בזוקה דביק ומרשים.

 

בכניסה לחספין אני מחנה את הרכב ליד שמורת "אחו נוב" הפרחונית.



במבט ראשון המקום ניראה תמיד מאכזב ולא מבטיח בעליל, 
אבל יודעי ח"ן לא מתבלבלים - נועלים נעליים גבוהות, ומזנקים בראש לשמורה הקסומה.

כמה צעדים אל תוך השמורה הביצתית ומתגלה פריחה מרשימה. 




השמורה פורחת כל השנה, 
וממש ממש עכשיו מככב בה אירוס הביצות שעולים אליו לרגל ומחכים לו שנה שלמה.

זהו פרח נדיר וייחודי לאזור זה, ורק לכבודו האחו הוכרז כשמורה לפני עשר שנים.




כלניות בשלל צבעים מרצפות את הנוף, 
ואני מוצאת את עצמי מזמזמת את ה"ואלס להגנת הצומח".





אם אתם עולים עוד צפונה, הדרך המומלצת עולה עם כביש 98, 
מהכניסה הדרומית למושב רמת מגשימים. 
הנסיעה היא כתם צבע אחד ארוך של חרדלים, עיריות, תורמוסים, כלניות, רקפות ועוד ועוד ועוד.






בצפון הגולן, מעלה רינה נגילה - צלמת מוכשרת מאורטל - תמונות פריחה צבעוניות ומרתקות לעמוד הפייסבוק שלה, 
ואם אתם עדיין לא עוקבים אחריה, אז רוצו לשם מהר!

צילום - רינה נגילה 


צילום - רינה נגילה 

צילום - רינה נגילה 

צילום - רינה נגילה 

צילום - רינה נגילה 


צילום - רינה נגילה 

לפני סיום, (והחזקתי עד עכשיו בקושי) אני חייבת להשוויץ בגינה הפורחת הפרטית שלי. 








ההתחדשות שבחוץ עושה לי גם התחדשות בפנים. 
קולקציה חדשה מתחילה לנצנץ מבעד למבער ואל מדפי הסטודיו והחנויות.
כל הדגמים בקרוב בחנות האינטרנטית 



כל הדגמים בקרוב בחנות האינטרנטית 







ניצלתי את הטיולים כדי לעשות טסטים לצילומים, ועכשיו נשאר רק לבחור איזה מהתמונות טובות יותר ולאן כדאי לחזור ועם איזה דוגמנית, 
ומתי אלירז הסטייליסטית המוכשרת פנויה ועוד אי אלו פרטים.

רוצים לדעת מה בחרתי? מבטיחה לעדכן בזמן אמת בפייסבוק ובאינסטגרם.


אז מה אתכם? אתם כבר באוטו?
________________________________________________

מה חדש בסטודיו ?
גם חלון הראווה שלנו לבש אביב. 



פסטיבל צבעוני של סדנאות לפסח קורם לו עור וגידים.


אם אתם מעל גיל 10, אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לסדנאות פיסול פרחים מזכוכית
(כדי להיזכר תציצו בפוסט הקודם) - חוויה מאתגרת וייחודית בטמפרטורה של 1300 מעלות.

*הסדנאות מתאימות לנוער ומבוגרים אין צורך בידע קודם.
אם אתם מגיעים עם אורחים צעירים יותר, 
מתוכננות לכם הדגמות של ניפוח זכוכית, וגם סדנאות פיסול ויצירה בחומר המרתק הזה.


הסדנאות יתקיימו בכל חופשת הפסח, ואני ממליצה בחום לשמור מקומות מראש, 
בטלפון 04-6763619. פרטים נוספים והרשמה כאן 



איפה תוכלו החודש למצוא את התכשיטי זכוכית הצבעוניים שלנו?
אם אתם בגולן תנו קפיצה לסטודיו – פתוח כל יום 



תגובה 1:

  1. איזה פריחה מושלמת! וואוו וכל זה ממש כאן אצלנו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...