סטודיו מנדרינה: שלג ראשון

יום ראשון, 27 בינואר 2019

שלג ראשון


כמו בכל שנה ישבנו דרוכים וחיכינו שיגיעו התמונות הראשונות של השלג בצפון הגולן.



אלירז, חברה יקרה וסטייליסטית, כבר הכינה אותי נפשית.
טליה רק חיכתה להזדמנות שאקרא לה להבריז מבית הספר.
ואני? הצטנפתי ליד האח וקיוויתי שמישהו אחר יעשה את זה במקומי.

לשלג יש תכונה כזו – הוא מחזיר אותנו לילדות ברגע קצר.
רק הגענו למג'דל שאמס, ומצאתי את טליה ואלירז מגלגלות אנשי שלג אימתניים.


















הגזרים שהוכנו מראש נבזזו על ידי סוסים פוטוגניים להפליא, 
והסיבה שלשמה הגענו עד הלום יצאה מהכיס המגונן
צילומי חורף לדגם העגילים החדש (והחורפי, ברור!).











נתתי לשותפותיי למסע לבצע את כל העבודה (הכה מוצלחת, יש לציין).
ואני? שקעתי עמוק בתוך המעיל, 
והתאמנתי בטכניקות צילום שלא כוללות הסרה של הכפפות.





למרגלות החרמון פגשנו את יאיר, עיתונאי "מקור ראשון",
ששמח לפגוש מרואיינים, והתלהב בדיוק כמונו ממרבדי השלג הטרי.
ואני? בתשובה לשאלותיו, 
הנהנתי ומלמלתי הברות חסרות פשר, כתוצאה מקיפאון מתקדם.



מה חדש בסטודיו?

טליה ואני פיסלנו להקת קיפודונים מתוקים מזכוכית.
אלו קיפודים אנדמיים לסטודיו מנדרינה,
 שלא רק שאינם מפחדים משלג, הם אפילו מחפשים אותו!
רובם כבר נמכרו כחיות מחמד מופלאות, ואנחנו עובדות במרץ על הקמת להקה חדשה.

 







סדנא בת 4 מפגשים הגיעה לסופה המרגש.
אלו היו מפגשים מוצלחים במיוחד, וכולם (כולל אבא שלי – שהצטרף בהפתעה) 
יצאו עם טעם של עוד!



לבקשת התלמידים, אני פותחת סדנת המשך ייחודית – לבעלי ניסיון בעבודה עם מבער – 
בה אלמד לפסל תליונים, רימונים, פרצופונים מורכבים ועוד.

השתתפתם באחת הסדנאות? יש לכם ניסיון קטן בעבודה עם מבער ?
מוזמנים להצטרף אלי לסדרה של מס מפגשים ( ניתן להצטרף למפגשים בודדים )
כל הפרטים כאן  04-6763619



בנוסף, בקרוב – תיפתח עוד סדנת בסיס בת  4 מפגשים, 
בה נלמד איך לעצב את הזכוכית, לפסל בה ולנפח אותה.
זו מתנה נפלאה לעצמכם או ליקרים לכם, 
ואני ממליצה למהר כי מספר המקומות מוגבל בהחלט!



פרטים נוספים על הסדנאות בסטודיו, 04-6763619,סטודיו מנדרינה מושב נטור רמת הגולן . 


ואם הגעתם עד הלום בלי להיכנס לאוטו, אז זה הזמן לארוז את הבגדים החמים ולעלות אלינו לטיול חורפי, כוס תה, וסדנא משפחתית או זוגית בסטודיו החמים והנעים שלי.

מחפשים רעיונות מיוחדים ופחות מוכרים בגליל ובגולן? מוזמנים להציץ כאן, כאן וכאן.
לפוסט הבא אני כבר מכינה לכם ים רעיונות לטיול בגליל העליון, יש למה לצפות!
(מה? אתם לא עוקבים אחרי?! מוזמנים לתקן את המחדל בלחיצה).

 אלירז האלופה ארזה זוג עגילים חדשות ונסעה להשתתף בפרסומת
שרצה עכשיו בטלוויזיה , ותזכרו איפה ראיתם את הכל ראשונים ..





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...