סטודיו מנדרינה: סליחה?! איפה הפריחה?

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

סליחה?! איפה הפריחה?

לפני 20 שנה (פחות או יותר אבל מי סופר) עבדתי במודיעין טבע של החברה להגנת הטבע .
ישבתי במשרד קטן ברחוב השפלה בתל אביב ועניתי לטלפונים הזויים של כל מיני
מחפשי שיטפונות /מסלולים /ובעיקר מחפשי פריחה .
- "שלום רצינו לדעת איפה יש פריחה של אדמונית החורש הקסומה....?!"
ואני בשיא הרצינות הייתי נותנת נ.צ מדויק של איזו גבעה אנונימית ...

לפני כמה ימים ראיתי תמונות של פריחה צבעונית שפרסם אריאל (אמן פסיפס מוכשר ביותר!)
פריחה ?? כאן בגולן ? ליד הבית? ומיד שכחתי מה חשבתי על האנשים מחפשי הפריחה
ושלחתי הודעה לאריאל - אריאל בחור חרש ולכן כל התקשורת איתו מתבצעת בהודעות בלבד.
קיבלתי ממנו הוראות מפורטות, ארזנו את הילדים ויצאנו בעקבות הפריחה.
עשרים דקות נסיעה ואנחנו במבוא חמה ( הישוב הכי דרומי בגולן לפני הירידות חמת גדר)
בזמן שאני מחפשת את השביל המדובר, הילדים מצאו במקום גן שעשועים מדליק שבנו תושבי הקיבוץ.











































רגע אני בהיסטריה איפה הפריחה???
ההוראות שקיבלתי לא לגמרי מדויקות: הטנק מתגלה בעצם כתותח גדול, השער הצהוב בכלל לבן (אריאל לתשומת לבך..) הירידה לא אפשרית כי יש גדר ולאט לאט מתחיל לרדת החושך.. 






נשימה עמוקה, כמה הודעות הסבר נוספות מאריאל ואנחנו מוצאים את השביל אל הפריחה..


איזו התרגשות !!! (טוב קצת הגזמתי, אבל באמת נשמעו קריאות שמחה) !!!


המוני חלמוניות סתווניות ורקפות, המחזה היה מרהיב !!!



ואני עם כל הציניות שלי כל השנים למחפשי פריחות.... באמת נהנתי :)
אז קדימה למה אתם מחכים?  כנסו לאוטו ובאו לראות את הפריחה.

ומה חדש בסטודיו?



ביום ראשון נתארח באולפנת להבה בקדומים בשעות הבוקר (10:00-14:00).
מכירה בגבעת שמואל ונחלים בקרוב כל הפרטים יתפרסמו בדף הפיסבוק שלנו מוזמנים להציץ
ואם אתם כבר באוטו בדרך לראות את הפריחה בגולן מוזמנים להיכנס לקפה , ימים טובים .







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...