סטודיו מנדרינה: וינה עם ילדים חלונות ראווה וחנות אחת בשינקין

יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

וינה עם ילדים חלונות ראווה וחנות אחת בשינקין


אצלנו בבית אף פעם לא נסעו לגרמניה\אוסטריה נקודה סימן קריאה!
למה? ככה! (וגם לא שאלו שאלות)
אני זוכרת מקרה בילדות, שאחת הטיסות עצרה בטעות בגרמניה 
ואמא שלי הודיע חגיגית לכולנו "לא יורדים מהמטוס ". נקודה סימן קריאה...!!! 

אבל החיים, מסתבר, מסתדרים אחרת, ואחותי הקטנה עברה לגור בוינה, והוזמנו לבקר ..
"שיפתחו השווקים של הכריסמס אני על המטוס " הודעתי.
לפני שבועיים, יחד עם טליה ואלון ילדי הסנדויץ יצאנו לדרך, 
וינה היינה יעד קרוב ולא יקר.
הנסיעה מהגולן לנתב"ג היא בערך כמו הטיסה מנתב"ג לוינה ...(מבחינת הזמן כמובן).
קניות היו פחות יעד הטיול (לצערי), 
אבל גיליתי שאפשר לעשות שם הרבה דברים נחמדים עם ילדים.


 אז  מה עשינו?

ותרו על הכרטיסים לאימון, ההופעה היא האטרקציה האמתית!!!


2.  ביקור בהחלקה על הקרח - 
אני קפאתי למוות אבל הילדים מאד נהנו ( וזה מה שחשוב בסוג כזה של טיולים..)


3. ביקור באקוריום הגדול, סוג של גן חיות מקסים על קומות! Haus des Meeres

חלק מהתמונות מהאתר 


למעלה יש תצפית יפה על העיר לא לפספס




4. 
התמונה השמאלית מכאן 








גולת הכותרת...ביקור בגלגל הענק שבפארק השעשועים prater
שהילדים הודיעו לי חגיגית שזה היום הכי מדהים שהיה להם בחיים!! (כמה קל לשמח ילדים!)

א-ב-ל אי אפשר היה לפספס את הכריסמס שקופץ מכל פינה וחלון ראווה איזה נחת ...
כל הזמן הייתי צריכה להזכיר לעצמי שאין לי באמת צורך בכל הקישוטים המקסימים האלה ...














































חלונות ראווה מושקעים !!!









היה כייף ומפנק. תודה רבה לאחותי ומארק על האירוח מבטיחים לשוב :) 
(אם נוזמן כמובן..)
לאחרונה אסנת עיצבה דירות צבעוניות ומשגעות להשכרה - כל התמונות והפרטים כאן  

עוד רעיונות שווים לאטרקציות בוינה תוכלו לקרוא גם כאן

ואי אפשר כמובן בלי פרויקטים מאתגרים.
שמחה לספר שבעוד שבוע סטודיו מנדרינה יפתח לשבוע בלבד ברחוב שינקין 33 ת"א .
שינקין???? אני יודעת, גם את עצמי הצלחתי להפתיע.
הזמינו אותי והחלטתי לקפוץ למים :)
אציג שם חנוכיות חדשות ומקוריות,  מחזיקי נר, תכשיטים  ועוד הפתעות.
אז שינקין 33, תל אביב, בין התאריכים ה- 14-19/12 מחכה לפגוש את כולכם 

אז איך עיצבתי את החנות בשינקין? כל התמונות כאן 





2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...