סטודיו מנדרינה: העתיד כבר כאן ?! סדנא חדשה ומקורית

יום שני, 13 באוגוסט 2018

העתיד כבר כאן ?! סדנא חדשה ומקורית


השבועיים האחרונים של החופש מזמנים לי נסיעה משמחת.
וגם מבול של פניות לסדנאות אצלנו כאן ברמת הגולן.

שאלתי את עצמי מה לעשות.
ניסיתי להבין אם העתיד כבר הגיע ואני יכולה לפצל את עצמי ולהיות בו זמנית גם כאן וגם שם.

דימיינתי שלל אפשרויות, חקרתי והתייעצתי.


ואז החלטתי לנסות, קפצתי למים והזמנתי את מיכל.

מיכל צילמה וערכה עבור הסטודיו סרט מקצועי שבו אני מדגימה ניפוח ועבודה עם זכוכית, מסבירה על נפלאות החומר הזה ועל ההיסטוריה שלו ועוד ועוד.















מכיוון שלא הייתי בטוחה לגמרי שזה יעבוד, ניסיתי את הסדנא החדשה על קבוצת מחקר: ילדים ומבוגרים שמעולם לא ביקרו בסדנאות שלנו חוו אותה לראשונה, בליווי ובהדרכה צמודה של רותי.





































ומה אני אגיד לכם? זה עבד!

ולא רק שזה עבד, הילדים התלהבו כל כך, שיתפו פעולה וענו על השאלות ששאלתי אותם דרך המסך.





























עכשיו אני בשלה, גאה ונרגשת להזמין אתכם לסדנא החדשה והייחודית:
סדנת פסיפס צבעונית מזכוכית מורטי
זו סדנא אישית שמזמנת זמן איכות משפחתי ושקט (וגם מזגן לשעות החמות), 
היא אורכת שעה וחצי ומתאימה מגיל 3 ומעלה.

בסדנא תוכלו ליצור תמונות, שלטים, מוביילים, מסכות 
וכל מה שעולה לכם בראש משלל חלקי זכוכית מורטי איכותית שהכנתי לכם מראש, 
כל זאת בליווי מקצועי של אחת מעובדות הסטודיו.



רוצים לשמוע עוד? להזמין כבר מעכשיו? (רמז: כדאי ממש), התקשרו אלינו 04-6763619.
פרטים נוספים כאן.



לאור הכתבות בתקשורת :
אמנם הזאכי והזוויתן סגורים מחשש לזיהום 
אך בגולן יש עוד עשרות מקורות מים מרעננים ומקסימים לטבול בהם כדוגמת:

עין מוקש
עין עלמיין
עין אמפי
עין פיק
ג'וחדר
עין תות
עין ידידיה
מעיין כנף (דיר עזיז)
וכמובן מסלולי הטיול בנחל אל-על, נחל הג'ילבון, 

מפל הבניאס ועוד פתוחים ומזמינים את הקהל להגיע ולטייל בהם

עין מוקש, סמוך לקיבוץ עין זיוון בצפון הגולן, צילום : אפרת מוסקוביץ





המלצות למסלולי טיול בגולן באתר בלחיצה כאן  
מחכים לכם בגולן, חופשה מהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...