סטודיו מנדרינה: ירושלים של יחד

יום ראשון, 22 ביולי 2018

ירושלים של יחד


החודש נחגג ברוב עם יום הקואופרטיב הבינלאומי.
כמוכם, גם אני לא ידעתי על קיומו, אבל....
רצה הגורל וזכיתי לחגוג אותו בקואופרטיב ירושלמי אמתי.

יעל וולך ואני נפגשנו בעבר בצפת במפגש אמן מרתק עם מאסטרו הזכוכית ג'אני טוסו.   
היא בוגרת המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל, 
ומלמדת בסטודיו הירושלמי שלה פיסול וניפוח לקהל הרחב.


כששמעתי ממנה על הקואופרטיב שלה, 
הבטחתי לעצמי ולה שבהזדמנות הראשונה שתיקרה בדרכי אבוא לביקור.

את קואופרטיב העיצוב הירושלמי הקימו מס אמנים במבנה נוטף אופי ליד התחנה הישנה, 
ובדיוק כמו שאתם מדמיינים לעצמכם הוא צעיר, בועט ומגניב.
יעל הצטרפה אליו אחרי שעבדה מס שנים בסטודיו לבד וחיפשה סביבה מחייבת יותר, 
ביקרה ונדלקה.






אהרון פרידמן



שנית אדם

מטרת הדגל המשותפת לאמנים החברים בו היא להפוך את ירושלים למקור משמעותי של יצירה ועיצוב, להוות השראה ולהיות בית לסטודנטים ובוגרים של מחלקות האמנות בבירה.

יעל עדינה ומתוקה, היא מורה בחסד, ובסטודיו שלה ניתן לפגוש שלל טכניקות עבודה שונות ומסקרנות. ביצירותיה היא עוסקת בין השאר בעיצוב תכשיטים, 
ופיסול דימויים פיגורטיביים שאף הוצגו בתערוכות שונות.











כרגע יעל עובדת על סידרת ציפורים מזכוכית ומתכננת להציג אותם בקרוב.
צילום- נטעלי מסוורי




צילום - חנן בר אסולין
צילום - חנן בר אסולין
טליה ואני שיחקנו איתה באש, למדנו ממנה, וניפחנו יחד כדורים קטנים.














יעל, תודה על אירוח נפלא! נהנינו מאוד לשחק באש של מישהו אחר.
ולכם קוראיי הירושלמים, אני ממליצה לצאת לטיול קצר ברחבי העיר ולפגוש את המקום המקסים והאנשים מעוררי ההשראה שמפעילים אותו. קואופרטיב העיצוב הירושלמי

_____________________________________

מה חדש אצלנו?
בהתרגשות ובשמחה אני רואה את יומן סדנאות הקיץ שלי הולך ומתמלא.




מתכננים לעלות צפונה? אני ממליצה בחום להיות איתנו בקשר בהקדם ולשריין יום ושעה.
אנחנו מציעים מגוון סדנאות לקבוצות בכל גיל ובכל גודל, פרטים נוספים כאן.



המשך חופש נעים ושמח!
רינה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...