סטודיו מנדרינה: הסטייליסטית בדרך לגן...

יום שלישי, 7 בינואר 2014

הסטייליסטית בדרך לגן...

מודה ! אני אוהבת צילומי סדרות
כבר 15 שנה שאני מצלמת את המשפחה שלי המורחבת פעם השנה בדיוק באותו העמדה , בכל שנה אפשר לראות      
מי התחתן , מי השמין מי נולד..
את הרעיון קיבלתי בשיעור על תולדות הצילום לפני הרבה שנים בקמרה אובסקורה .
בשנת 1975 ניקולא ניקסון פרופסור לצילום במכללת מסצ'וסטס לאמנות, צילם את אשתו יחד עם 3 אחיותיה.
ומאז בכל שנה הוא ממשיך לצלם אותן ...
אותי זה ריגש ברמות מטורפות וכך הצלחתי להדביק את המשפחה שלי בפרויקט  ..

      4 אחיות תמונות נוספות כאן צילום Nicolas Nixon



לאחרונה ראיתי פרויקט דומה של אבאמא וילד שמצטלמים כבר 21 שנה באותו תנוחה פרויקט של הצלם זד נלסון 
תודו שזה מרתק , ניפלא בעיני לראות איך אנחנו משתנים מתבגרים וזה משהו שניתן לראות אם מצלמים לאורך שנים.
מבטיחה את התמונות של המשפחה שלי לעלות בקרוב :)

       את כל התמונות אפשר לראות כאן 

לאט לאט אני מגלה ברשת המון משוגעים לדבר ובמיוחד הורים מטורללים  כמוני שמצלמים את הילדים שלהם ..
האמת מודה שעם הגברת הקטנה הפרטית שלי זה היה בכלל לא מתוכנן , לא העמדתי אותה, לא חשבתי, לא תכננתי ,
פשוט זרמתי ..הגברת הקטנה אוהבת תיקים משקפים כובעים וכמובן להצטלם .. איזה כייף איזה נחת ...
כל בוקר ממש בלי שתרגיש אני מצלמת מתעדת מחייכת ומשתפת , אני יודעת לפי התגובות החמות שרבים כמוני נהנים
מהגברת , היא מצחיקה כובשת , מעלה חיוך , כי למה לא להתחיל את היום ככה?
וכמו בשיר במפורסם של אריק ושלום חנוך "כתבו אליה בעיתון....  והיא בכלל לא ידעה שהיא כזאת ..|"

       כל התמונות מופיעות גם כאן 

התמונה כמעט הראשונה הייתה התמונה עם הכובע צמר ביום חם .. הגברת התעקשה לצאת מהבית עם מזוודה וכובע צמר , לא עזר לי כלום היא הייתה מאד נחושה ..


הגברת מצליחה למצוא כל מיני אקססוריס שמסתובבים להם בבית

 היי לא להרוס לי ת'נעלים!


כובעים תיקים וכמה שיותר ..

הגברת בניסיון ללכת לגן עם שני תיקים במקביל..

ולפעמים הגברת מתהלכת כמו בהפקת אופנה :

       רגע איפה הנערת מים נעלמה?

ועכשיו בחורף הכובעים הם ממש חגיגה :)

מישהו אמר שודדת ים ?

ויש איזה קטע מטורף עם משקפים ...

משקפים הפוכים ישרים צבעוניים...

בקיצור אני אמשיך לי לצלם ואתם מוזמנים להצטרף כל בוקר לחגיגה .....

 

2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...