סטודיו מנדרינה: למה? כובע!

יום שלישי, 21 בינואר 2014

למה? כובע!


לפני חודשים בסדנא משותפת של מיה לנדאו פגשתי את אורית , זו הייתה אהבה ממבט ראשון ! (ציטוט של אורית..)
האמת שיצא לנו לראות עבודות אחת של השנייה אבל מעולם לא נפגשנו..
מאז כל זה מרגיש כאילו אנחנו מכירות לפחות עשרים שנה מרגע שנפגשנו אנחנו מדברות לפחות פעמים ביום!!!
אורית היא מסוג האנשים שפוגשים וזה מרגיש לך בינגו! ואיך לא נפגשנו קודם?
מיד החלטנו שאנחנו חיבות לעשות משהו משותף , גילינו שאנחנו חושבות דומה , אוהבות ליצור ולאתגר את עצמנו ,וכך
נולדה הפקה מעניינית מיוחדת שתמונות שלה יתפרסמו בשבוע הבא בעיתון מקור ראשון , (הצצה מעניינת ניתן לשמוע
למטה בהקלטה מתוכנית רדיו ששודרה השבוע...)

אורית שחזרה לישראל לפני שנה לאחר תקופה ממושכת בקנדה וארצות הברית , למדה כובענות בקנדה והתמחתה בכובעי
קוקטייל. אני כחובבת כובעים ידועה פשוט הוקסמתי ! מהגימורים שילובי הצבעים הכל בטעם משובח ביותר !
אני מקווה שאורית לא תהרוג אותי אבל ממש דגדג לי באצבעות לשים תכשיט שלי ליד התמונות הקסומות  שלה..

                                                                             צילום - שחף מרגלית


צילום  - שחף מרגלית


                                            צילום  - שחף מרגלית

אורית מייצרת את כל הכובעים אצלה בסטודיו במודיעין עם חומרים איכותיים שהיא רוכשת בחול , כל כובע הוא אחד ויחיד .מה שאני אוהבת אצל אורית זה העקשנות , הכי קל ליצר את מה שהקהל אוהב את אותן המטפחות שוב ושוב , אבל אצלה למרות שהכובעים שהיא מייצרת פחות פופלרים בארץ היא לא נשברת ,וממשיכה ליצור ולקוות שלאט לאט נשים יתחילו לאמץ כמו בחול את המראה האלגנטי .

צילום  - שחף מרגלית


צילום  - שחף מרגלית



התמונות מתוך הפקת אופנה לכובעי החורף של אורית , צילום שחף מרגלית  איפור/שער סטיילינג רינת שור דוגמנית דנה לשמך מרגלית   
אני לא יודעת מה אתכם אבל אני כבר בחרתי לי כובע...   (אחותי מתחתנת עוד חודש וזו בהחלט הזדמנות !)

בשבוע הבא 27.1.14 אתארח כמו בכל שנה במכירה מיוחדת במושב נחלים והשנה מצטרפות אלי אורנה המקסימה מ"צבעים" שמאיימת שהפעם ב-א-מ-ת זו קולקציה אחרונה והיא מפסיקה לתפור בגדים ..( היא פשוט כבר אמרה את זה כל כך הרבה פעמים שאני אישית כבר לא מאמינה לה :) ...  אבל רק בשל הספק לא הייתי מפספסת את המכירה ..
הבגדים המשמחים של צבעים - אורנה עמר

אורית תגיע עם הכובעים המעוצבים  שלה . ואני אגיע עם רותי וקולקציית תכשיטים חדשה .

קראנו למפגש שלנו "מסיבת קוקטייל ",יהיו הפתעות  ודברים טעימים אז בואו לבקר כי באמת הולך להיות ערב מיוחד !
 ניפגש במחלבת נחלים (של דורון פורר חרמון 83 מושב נחלים , ביציאה של כביש 6 , כניסה צפונית  מהתחנת דלק )
קישור לאירוע - מוזמנות לאשר הגעה : https://www.facebook.com/events/345039218969522/


כובע אורית -תכשיט  סטודיו מנדרינה - צילום דנה ישראלי -איפור שער נעה גלבוע

ראיון משותף לאורית ולי השבוע ברדיו.. (אורית משתלטת בטבעיות של השיחה .. ככה זה בזוגיות :)


(להפקה המדהימה היו עוד שותפות כישרוניות , שלומית ועדי כלאב, הצלמת דנה ישראלי והמאפרת נעה גלבוע)

3 תגובות:

  1. אני מוקסמת! הכובעים והתכשיטים אלה לצד אלה פשוט מושלמים! ממש "מדברים" אחד אל השני (-:
    איזה כיף שיצא לי להכיר את שתיכן!

    השבמחק
  2. שלומית יקרה איזה כייף בפגשנו אותך :)

    השבמחק
  3. מהמם!!!!!!
    חמוטל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...